Yaratıcılık, iletişim ve iş dünyası festivali Brand Week İstanbul’un teması bu sene “Yeniden Düşün, Yeniden Yarat, Yeniden İnşa Et”.

Dünya hızla değişiyor, peki biz aynı mıyız?

Brand Week İstanbul; ilham veren sunumları, sektörün kritik alanlarına dokunan panelleri, marka işbirliklerine önayak olacak özel toplantıları, sektör uzmanları ile genç profesyonelleri bir araya getiren sertifika programları, üniversite öğrencilerini marka temsilcileriyle buluşturan etkinlikleriyle 11. kez gerçekleşecek.

Dünya hızla değişiyor, peki biz aynı mıyız?

Ekonominin gidişatından uluslararası ilişkilerdeki çalkantılara, kültür tüketiminden yapay zekâ destekli çözümlerin iş dünyasındaki etkisine kadar yaşama doğrudan dokunan onlarca konu, yüzlerce farklı uzmanla tartışılacak.

Dünya hızla değişiyor, peki biz aynı mıyız?

DMAX ekranlarından tanıdığımız gazeteci ve tamir uzmanı Richard Hammond, Warner Bros. Discovery - US Networks CEO’su Kathleen Finch ile ‘Medyanın Değişen Yüzü: Yeni Mecralar Çağında Nasıl Güncel Kalınır?’ başlıklı oturumda konuşmacı olacak. 

Dünya hızla değişiyor, peki biz aynı mıyız?

Hem gündemi şekillendiren hem de geleceği belirleyen konu ve konuşmacılarının yanı sıra Felis Ödülleri, Lovemarks Ödül Töreni, Fark Yaratan Kadınlar gibi yan etkinliklere ek olarak bu sene birçok farklı alanda sertifika programlarına da yer verilecek. Geçen yıllarda yer alan Brand Academy, Next Akademi ve Creators Academy yine katılımcılarını bekliyor olacak.

Dünya hızla değişiyor, peki biz aynı mıyız?

8-10 Kasım tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek olan Brand Week İstanbul’a dair detaylı bilgilere ulaşmak için buraya tıkla.

Dünya hızla değişiyor, peki biz aynı mıyız?